החלפות והחזרות


לנוחיותכן מצורפת מדיניות החלפות והחזרות:


החזרה


באמצעות שליח עד הבית שישלח באמצעות סקסו ובתאום מראש – החזר מוצר יעשה בעלות של 30 ₪

במידה והנך מעוניינת לבצע החזרה של פריט מכל סיבה שהיא, אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות בוואטסאפ 

החלפה


החלפת פריטים ע“י תאום הובלה מראש מול משרדי החברה הוראות:
במידה והינך מעוניינת לבצע החלפה של פריט/ים מכל סיבה שהיא, ניתן לתאם מראש מול שירות הלקוחות בטלפון בוואטסאפ בצירוף חשבונית הקנייה שהתקבלה במייל / סמס ולבצע החלפה או קבלת החזר כספי בהתאם לתקנון.
1.ניתן להחזיר רק פריטים שלא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית, כאשר התווית מחוברת לפריט – תוך 14 יום מקבלתו.
2.החזר כספי יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי בו בוצעה העסקה, וזאת בתוך 21 ימי עסקים ממועד קבלת הפריט שביקשה הלקוחה להשיב לחברה.
3 .לא יינתן זיכוי/קרדיט/החזר כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות או ששולם באמצעות קרדיט.
4 .כל החזר כספי ינוכה בגובה 5% משווי הפריט/ים או בניכוי של 100 ש“ח – הזול מביניהם בהתאם לחוק עסקת מכר מרחוק.
5.מוצרים אשר נרכשו כחלק מסייל או בסוף עונה, ניתנים להחזרה תוך 7 ימים מיום קבלתם בסניפים או ע“י שליח. )במידה ובחרת שליח יש לעדכן אותנו בטווח זמן זה( לא יינתן עבורם החזר כספי אלא החלפה בפריט אחר, או קרדיט לרכישה באתר, ללא הגבלת תוקף.
6.במקרה בו ההחזרה / החלפה בוצעה בעקבות פגם ואושרה ע“י שירות הלקוחות, לא ייגבה תשלום נוסף עבור השילוח ולא ינוכה סכום נוסף מערך הפריט.
7.לא ניתן לזכות חלק מכרטיסי הדיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד באם עסקת הזיכוי לא אושרה.
8.במידה והלקוחה תבחר בקבלת זיכוי כספי לשימוש באתר )קרדיט(- שווי הקרדיט יהיה שווה לסכום המקורי ששולם – ללא ניכוי.

9. לא תתאפשר החלפה/ החזרת בגדים שכובסו או שנעשו בהם כל שימוש. לכל שאלה תוכלו לפנות לשירות הלקוחות שלנו בטלפון בוואטסאפ שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות: א‘-ה‘ 10:00-16:00

10.במידה והנך רוצה להחליף מוצר קיימות שתי אופציות 

   א. שליחת המוצר באמצעות דואר רשום לכתובת החברה ובתאום מראש מול שירות הלקוחות

ב. אנו נוציא אלייך שליח עד הבית שיקח את המוצר אל משרדי החברה בעלות של 60₪